
ποιο είναι το κατάλληλο πρόγραμμα για την παροχή μου;
Για οικιακές παροχές μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ των προγραμμάτων nrg adapt ή nrg prime
Για επαγγελματικές παροχές Γ21 μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ adapt 4business1 ή nrg prime 4business1
Για επαγγελματικές παροχές Γ22 αντιστοιχεί το πρόγραμμα adapt 4business2
Για επαγγελματικές παροχές Γ23 αντιστοιχεί το πρόγραμμα adapt 4business3
Δείτε τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων μας εδώ
καθώς και την τιμή του τρέχοντος μήνα του προγράμματος που σας ενδιαφέρει εδώ
Για επαγγελματικές παροχές Γ21 μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ adapt 4business1 ή nrg prime 4business1
Για επαγγελματικές παροχές Γ22 αντιστοιχεί το πρόγραμμα adapt 4business2
Για επαγγελματικές παροχές Γ23 αντιστοιχεί το πρόγραμμα adapt 4business3
Δείτε τα χαρακτηριστικά των προγραμμάτων μας εδώ
καθώς και την τιμή του τρέχοντος μήνα του προγράμματος που σας ενδιαφέρει εδώ
Ποια διαδικασία ακολουθώ ώστε να αλλάξω πάροχο;
Πού μπορώ να δω ένα draft της σύμβασης;
Εδώ μπορείτε να δείτε ένα draft της σύμβασης.
Έχω απορίες ή χρειάζομαι υποστήριξη σε θέματα ενέργειας πριν ή κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, που μπορώ να απευθυνθώ;
Καλείτε καθημερινά στο 2152157377 ή μας στέλνετε email στο sales@gchgroup.gr και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
Σε περίπτωση βλάβης πού θα πρέπει να απευθύνομαι;
Θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΔΕΔΔΗΕ αναφέροντας τον αριθμό μετρητή και τη διεύθυνσή σας. Δείτε εδώ τα τηλέφωνα που ισχύουν για τις βλάβες ανά περιοχή.
•Πόσος χρόνος απαιτείται για την αλλαγή προμηθευτή;
Ο χρόνος που απαιτείται είναι περίπου 4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της αίτησής σας. Σε περίπτωση εσωτερικού μετρητή θα πρέπει να εξασφαλίσετε την πρόσβαση του ΔΕΔΔΗΕ στην παροχή σας ή να καλέσετε στο 2111900500 για προγραμματισμό ραντεβού.
•Πώς ενημερώνεται η nrg για τις μετρήσεις του ρολογιού μου;
Η nrg ενημερώνεται από τον ΔΕΔΔΗΕ για τις μετρήσεις των πελατών της στη Χαμηλή Τάση. Αναφορικά με τους πελάτες της Μέσης Τάσης, οι μετρήσεις γίνονται σε συνεργασία του ΑΔΜΗΕ με το ΔΕΔΔΗΕ. Οι δύο φορείς στέλνουν τις μετρήσεις τους στην nrg, η οποία προχωράει στην εκκαθάριση των λογαριασμών των πελατών της. Επίσης υπάρχει δυνατότητα καταχώρησης της μέτρησής σας μέσω της εφαρμογής mynrg.
Κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή, θα υπάρξει διακοπή ρεύματος;
Δεν θα υπάρξει καμία διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς η αλλαγή είναι καθαρά λογιστική.
Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο Προμηθευτή;
Η εγγύηση που έχετε καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή, θα σας επιστραφεί με συμψηφισμό στον τελευταίο εκκαθαριστικό σας λογαριασμό.
Τι είναι ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός;
ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός είναι ένας λογαριασμός που βασίζεται στην εκτίμηση κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος. Η εκτίμηση αυτή στηρίζεται σε ιστορικά στοιχεία κατανάλωσης του τιμολογούμενου Μετρητή, ενώ η χρέωση αφαιρείται από τον επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.
•Πόσο συχνά θα λαμβάνω λογαριασμό;
H Τιμολόγηση είναι μηνιαία σε όλα τα προγράμματα.
•Τι αφορούν οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;
Οι ρυθμιζόμενες Χρεώσεις αφορούν δαπάνες για:
• Το Δίκτυο Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
• Το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
• Τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας
• Το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)
• Τις Λοιπές Επιβαρύνσεις
• Το Δίκτυο Μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας
• Το Δίκτυο Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
• Τις Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας
• Το Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ)
• Τις Λοιπές Επιβαρύνσεις
•Γιατί η έκπτωση αφορά τις χρεώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος μόνο και όχι το σύνολο του λογαριασμού;
Ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος περιλαμβάνει διαφορετικές κατηγορίες χρεώσεων και συγκεκριμένα:
Χρεώσεις Ενέργειας, Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, Φόρους και Τέλη, Χρεώσεις υπέρ τρίτων.
Από τις ανωτέρω κατηγορίες, η μοναδική η οποία είναι ανταγωνιστική και διαφοροποιείται ανά Προμηθευτή είναι αυτή που αφορά τις Χρεώσεις Ενέργειας. Οι υπόλοιπες κατηγορίες χρεώσεων είναι ίδιες από όλους τους Προμηθευτές και αποδίδονται σε Δημόσιους Φορείς.
Χρεώσεις Ενέργειας, Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις, Φόρους και Τέλη, Χρεώσεις υπέρ τρίτων.
Από τις ανωτέρω κατηγορίες, η μοναδική η οποία είναι ανταγωνιστική και διαφοροποιείται ανά Προμηθευτή είναι αυτή που αφορά τις Χρεώσεις Ενέργειας. Οι υπόλοιπες κατηγορίες χρεώσεων είναι ίδιες από όλους τους Προμηθευτές και αποδίδονται σε Δημόσιους Φορείς.
Με ποιο τρόπο μπορώ να εξοφλήσω το λογαριασμό μου;
Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλείτε τον λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής mynrg και της υπηρεσίας nrg INSTANT BILL. Εναλλακτικά μπορείτε να προβείτε σε εξόφληση μέσω του δικτύου της τράπεζας Eurobank, χωρίς χρέωση, με τη χρήση του ηλεκτρονικού κωδικού πληρωμής, με τους ακόλουθους τρόπους:
Με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Με μετρητά
Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού
Μέσω web banking
Μέσω phone banking
Με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Με μετρητά
Με χρέωση τραπεζικού λογαριασμού
Μέσω web banking
Μέσω phone banking